S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

Madona Rosa Veľkoobchod
Sídlo : Malá Čausa 263
Sklad: Ul. Moštenická Prievidza
tel: +421 918 126 918
napíšte nám

NAJPREDÁVANEJŠÍ

ČLÁNKY

arr3Vintage štýlVintage interiér dýcha uvoľnenosťou, hravosťou a nadčasovosťou. Typická je prírodná farebnosť...

TOVAR V AKCII



Veľkoobchod s doplnkovým a darčekovým tovarom.

Veľkoobchodná ponuka moderného darčekového tovaru.

U nás nájdete širokú ponuku moderných retro doplnkov do domácnosti a na záhradu.

Ak máte predajňu s darčekovým tovarom alebo domácimi potrebami stačí sa u nás zaregistrovať a po odsúhlasení vašej registrácie môžete nakupovať. Máme dlhoročné skúsenosti aj s maloobchodným predajom a naše produkty prechádzajú aj skúškou  predajnosti.

Naša ponuka doplnkového darčekového tovaru je preto veľmi aktuálna a moderná.

Produkty ktoré ponúkame objednávame u výrobcu až s trojmesačným predstihom a častosa stáva že sa niektoré produkty rýchlo vypredajú, preto odporúčame aj dostatočné pri zásobenie sa sortimentom ktorý býva limitovaný danou sezónou. A ťažko sa nám pár mesiacov dopredu odhaduje predajnosť produktu.

Naše odporúčanie:

Naše skúsenosti s predajom nie len na našej predajni ale aj u špičkových odberateľov prešlo určitým testom ako správne tovar ponúkať a zvýšiť tým predajnosť nie len našich ale aj iných produktov.

Týmto sledovaním vznikol určitý model a spôsob ako produkty vystavovať a zvýšiť tým predajnosť a vylepšiť psychológiu predaja.

Model je jednoduchý - je to určitý opak minimalizmu kde musíte mať v rade od jedného sortimentu na výber viacej kusov produktu hlavne ak ide o nejakú kolekciu alebo druh výrobku. Môžete si určiť alebo vytipovať na základe vašej klientely či vášho pocitu a nasadiť do regálu top produkt vo väčšom objeme.

Minimalizmus vôbec nepredáva a neprináša ani dobrý pocit s predaja. Skôr nastáva pocit že produkt stál v regáli dlho a konečne sa predal a ak ho nahradíte zase len jedným kusom tak už prestanete veriť sile akéhokoľvek produktu. Skúste nasadiť do predaja viacej kusov a zákazník skôr produkt zbadá - udrie mu do očí a ostane mu v pamäti a ak si vyberie ešte stále Vám niečo ostane a nebude Vaša predajňa pôsobiť ako vypredaná a ak si náhodou nevyberie a vráti sa preň o mesiac a produkt už bude vypredaný alebo len posledný kus čí presunutý tak to v ňom zanecháva určitú stopu že máte dobrý tovar a často sa mení a treba kupovať keď je. Je to určitá psychológia predaja ak aj mate ne sklade viacej kusov a budete stále ten vypredaný kus dopĺňať tak to je tiež zlé.

Zákazník vyhodnocuje a niekedy stačí produkt preložiť na iné miesto, teda nie niekedy ale malo by sa to vo vašej predajni stať pravidelnosťou že produkty poprehadzujete, presuniete, pre aranžujete alebo niečo pridáte. Trh a predávanie sa stále vyvíja a nemali by ste napodobovať taktiku predaja v obchodných domoch a tlačiť stále nejaké akcie ale ostať individuálny, kreatívny a ponúknuť zákazníkom správny kontakt aby cítil vašu hodnotu a vážil si váš prístup čo v obchodných domoch nenachádza a mal by u Vás nájsť niečo viac ako otrepané a nereálne akcie. Práve vtedy Vás podnikanie bude baviť, fascinovať a ani tie legislatívne procedúry Vás nemôžu zdeprimovať a odradiť od toho aby ste mohli byť úspešný.

 

NGM2MjAwN